قیمت اجاره ماشین اصفهان

پنجشنبه 18 اسفند 1401
17:39
احمد

اجاره خودرو بدون راننده در اصفهان

اجاره خودرو بدون راننده در اصفهان

مشتریان می توانند خودروهای اجاره ای در اصفهان را به صورت بدون راننده رزرو نمایند. برای اجاره خودرو بدون راننده در اصفهان می توانید از طریق واتساپ و یا اینکه به سایت کافه رنت مراجعه کنید. و خودروی موردنظر را رزرو کنید و در هر نقطه از شهر اصفهان خودرو را تحویل بگیرید. برای دریافتی خودروهای موجود در اصفهان با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید. حداقل مدت زمان اجاره ماشین بدون راننده در اصفهان 2 روز می باشد. بعد از انتخاب نوع خودرو، تعداد روز های درخواستی را به کافه رنت اعلام نمایید. و نماینده ما در اصفهان خودرو را مطابق با زمان رزرو در هر نقطه ای ک بخواهید برای شما خواهد آورد. قیمت اجاره خودرو در اصفهان بدون راننده با توجه به نوع خودرو و تعداد روز های رزرو خودرو مشخص خواهد شد. در ادامه با شرایط کرایه ماشین در اصفهان بدون راننده آشنا می شوید.

اجاره خودرو اصفهان به صورت روزانه

اجاره خودرو روزانه در اصفهان با قیمت مقرون به صرفه رنت داده می شود. برای رنت خودرو روزانه در اصفهان باید حداقل یک هفته قبل با کارشناسان کافه رنت تماس بگیرید و خودروی دلخواه خود را رزو کنید. قیمت اجاره ماشین روزانه در اصفهان از روزی 220 هزار تومان شروع می شود. قیمت خودرو های اصفهان با توجه به نوع خودرو و تعداد روز های رزرو خودرو متغیر است.

قیمت اجاره ماشین اصفهان را در https://navaran.com/rent/isfahan مشاهده کنید.

قیمت کرایه ماشین در اصفهان با توجه به نوع خودرو، تعداد روز های رزرو و خدمات رنت خودرو تعیین می شود. متقاضیان می توانند لیست قیمت خودرو اجاره ای در اصفهان را در همین صفحه مشاهده کنند. هزینه تحویل خودرو در محل درخواستی مشتری، بر عهده مشتری می باشد.


[ بازدید : 9 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشرق نیوز | برترین اخبار وب است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]